»Ta številka je namenjena za obveščanje o kršitvah javnega reda in miru ter o kaznivih dejanjih. Zato pozdravljamo pobudo, da je bil ustanovljen klicni center s številko 080 14 04, kamor se lahko ljudje obrnejo za dodatne informacije glede novega koronavirusa.«
»Število klicev je zelo veliko, samo danes do 13. ure smo prejeli 437 klicev.«
»V klicnem centru ne bo odzivnika, ampak bo klicatelj takoj povezan s svetovalcem.«
»Uslužbenci klicnega centra so izvajali neke vrste nepremičninsko prevaro in neke vrste telefonsko izsiljevanje.«
»Brezplačna številka 114 po poplavah se je pokazala kot nepogrešljiv člen v odzivu na stisko ljudi.«
»Najdaljši pogovor je bil 1 uro in 47 minut, povprečno so dolgi od 3 do 4 minute.«
»Samo v sivi coni smo v ponedeljek obravnavali 50 bolnikov. To je ogromna številka.«
»Vsak delovni dan od 8. do 16. ure se bodo lahko na to številko obrnili vsi, ki se jim porajajo vprašanja z obravnavanega področja.«
»Krizni klicni center, ki nepretrgoma deluje že 75 dni, je opravil veliko delo v boju zoper neresnične, slabe in zavajajoče informacije, ki so krožile.«
»In dejansko si želimo, da vsi, ki so bili prizadeti v poplavah, čim prej izkoristijo možnost, da se z vprašanji, ki jih imajo – katere koli vrste – obrnejo na to številko.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju